Saturday, January 12, 2013

Knit-like Circle scarf

Jo ez a facebookos kotos-horgolos csoport, olyanokat linkelnek be, hogy na. Szoval ott talaltam ezt a linket egy horgolt salrol es meg kellet csinalnom. Ketszer. Ami a kepen van, karacsony ajandek volt, ami az enyem, az sarga. Majd lefotozom azt is. Plusz ilyen cuki ravarrhato biszbaszokat vettem a Karstadtban. A kotes az uj joga, ugye.



There is a very nice Hungarian facebook group about knitting and crocheting. They always link very nice stuff, like this video about a crocheted scarf. So I had to make it. Twice. The one in the picture was a christmas present, mine is yellow. I will upload some pics soon. plus I bought these very cute handmade-labels in the Karstadt. Knitting is the new yoga as they say.



*elnezest az ekezetek hianyaert, az uj gepem meg nem tud magyarul ("...de nem is tanul")

3 comments:

  1. Szia, megkérdezhetem, mi a FB-s kötős-horgolós csoport neve?

    ReplyDelete
  2. Szia,
    kotos-horgolos :) https://www.facebook.com/groups/118469888242442/
    lehet, h zart, ha a fb-on megkeresel (merel jewels), akkor hozza tudlak adni a csoporthoz.

    ReplyDelete
  3. köszi, megtaláltam, csatlakoztam. Viszlát ott! :)

    ReplyDelete