Sunday, February 9, 2014

Stash and so...

Túl sokat kötöttem az elmúlt héten - úgyhogy most legalább két napig nem nyúlok semmilyen tűhöz...viszont lefényképeztem és feltöltöttem a ravelryre a fonalaimat (ravelry zsargon: stash) és az éppen műben levő dolgokat (ravelry zsargon: wip). A képek magukért beszélnek...



És ami a legjobb, a ravelryn (ravelry zsargon: rav) találtam egy aacheni kötős csoportot! Tegnap volt is egy találkozójuk 10perc sétára tőlem. Nagyon jó volt!!! Teljesen más világ, mint a mi kis bredai csoportunk, mindenféle durván bonyolult és nagyon szép dolgokat kötnek együtt, felismernek rajtad kardigánokat ('ez a shalom kardigán, én is megkötöttem') és tűket értékelnek. Nekem való, fel kell hozzá nőnöm:) Márciusban újra megyek:)

I've been knitting too much in the last week - so now at least 2days long I will not touch any kind of needles...in the meanwhile I made pictures of my yarn stash and uploaded them on ravelry. All the projects too. (wip). The pictures tell it all...



And what is really cool, I've found a knitting group in Aachen on ravelry! Yesterday they had a meeting 10minutes walk far away from my place, so I could join! It was sooo nice!!!! It is a complete different league than our lovely knitting group in Breda, here they are knitting all kinds of super difficult patterns together, all of them recognize worn cardigans by pattern ("this is the shalom cardigan you are wearing, I've also made it once") and they are discussing about quality of knitting needles. It is really something for me, I love it. And still need to learn a lot:) I am going again in March.

No comments:

Post a Comment